Infolinia ING Bank Śląski

25 lutego
12:05 2017

ING Bank Śląski ma mocną pozycję na rynkach finansowych, chociażby z uwagi na rozbudowaną sieć placówek, szeroki wachlarz ofert bankowych oraz przyjazny stosunek do klienta. A co z infolinią – jak się można na nią dodzwonić?

Tak przynajmniej twierdzi większość klientów tego banku, chociaż nie brakuje negatywnych komentarzy. W ofercie tego banku znajduje się wiele ciekawych propozycji, kont bankowych, produktów oszczędnościowych, inwestycyjnych, kredytów bankowych czy ubezpieczeń.

Mobilna najlepsza

ING Bank Śląski twierdzi, że posiada najlepszą bankowość mobilną – zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka”. O zaletach banku można długo czytać na jego stronach internetowych, ale nie da się ukryć, że należy do wiodących banków z tak rozbudowaną infolinią.

Kontakt z klientem najważniejszy

Banki powinny się wsłuchiwać w opinie klientów na temat swej działalności i wyciągać z tego właściwie wnioski. Tymczasem jest z tym różnie. ING Bank Śląski nie bez przyczyny tak rozbudował system kontaktu z klientami, widzi w tym bowiem również swoje korzyści. Bezpośredni kontakt z klientem jest podstawą działalności banku, o tym banki powinny pamiętać. ING Bank Śląski doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest kontakt z klientem. Jeżeli nie zostanie on właściwie i szybko obsłużony, odejdzie do innego banku.

Infolinia ING Banku Śląskiego

Infolinia ING Banku Śląskie dotyczy trzech płaszczyzn kontaktu z klientem:

  • 0 801 222 222 – bezpośredniego kontaktu dla telefonów stacjonarnych,
  • + 48 (032) 357 00 60 – dla stacjonarnych i komórkowych.

Zastrzeganie kart płatniczych odbywa się pod numerem:

  • + 48  (032) 357 00 12.

Chcąc uzyskać techniczne wsparcie dla klientów bankowości elektronicznej, należy dzwonić pod numer:

  • 0801 601 607 – telefony stacjonarne,
  • +48 (032) 357 00 10 – telefony stacjonarne i komórkowe.

Oddzielnie reklamacje

Klienci nie zawsze są zadowoleni z produktów i usług bankowych, nic więc dziwnego, że pragną złożyć reklamacje, a jeżeli to nie poskutkuje – odwołać się do wyższych instancji. ING Bank Śląski umożliwił swoim klientom taką możliwość i przydzielił w celach reklamacyjnych osobną infolinię. Jeżeli ktoś chce złożyć reklamację, powinien dzwonić pod numer:

  • 0 800 163 012 – telefony stacjonarne,
  • +48 (032) 357 00 62 – telefony stacjonarne i komórkowe.

Wszystko dla klienta i pod klienta

Taką zasadę wyznaje się w ING Banku Śląskim, i taką strategię bank przyjął. Z pewnością nie wszystko udaje się zrealizować, bowiem każdy klient jest inny i trudno dopasować ofertę banku do każdego z nich. Mimo to, jeżeli prześledzimy ofertę produktów i usług banku, łatwo dostrzeżemy jego starania, aby jak najlepiej dostosować ofertę do potrzeb poszczególnych grup klientów. Często się to ING Bankowi Śląskiemu udaje.