Spis treści
ING Bank Śląski ma mocną pozycję na rynkach finansowych, chociażby z uwagi na rozbudowaną sieć placówek, szeroki wachlarz ofert bankowych oraz przyjazny stosunek do klienta. A co z infolinią – jak się można na nią dodzwonić?
Tak przynajmniej twierdzi większość klientów tego banku, chociaż nie brakuje negatywnych komentarzy. W ofercie tego banku znajduje się wiele ciekawych propozycji, kont bankowych, produktów oszczędnościowych, inwestycyjnych, kredytów bankowych czy ubezpieczeń.
Mobilna najlepsza
ING Bank Śląski twierdzi, że posiada najlepszą bankowość mobilną – zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka”. O zaletach banku można długo czytać na jego stronach internetowych, ale nie da się ukryć, że należy do wiodących banków z tak rozbudowaną infolinią.
Kontakt z klientem najważniejszy
Banki powinny się wsłuchiwać w opinie klientów na temat swej działalności i wyciągać z tego właściwie wnioski. Tymczasem jest z tym różnie. ING Bank Śląski nie bez przyczyny tak rozbudował system kontaktu z klientami, widzi w tym bowiem również swoje korzyści. Bezpośredni kontakt z klientem jest podstawą działalności banku, o tym banki powinny pamiętać. ING Bank Śląski doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest kontakt z klientem. Jeżeli nie zostanie on właściwie i szybko obsłużony, odejdzie do innego banku.
Infolinia ING Banku Śląskiego
Infolinia ING Banku Śląskie dotyczy trzech płaszczyzn kontaktu z klientem:
- 0 801 222 222 – bezpośredniego kontaktu dla telefonów stacjonarnych,
- + 48 (032) 357 00 60 – dla stacjonarnych i komórkowych.
Zastrzeganie kart płatniczych odbywa się pod numerem:
- + 48 (032) 357 00 12.
Chcąc uzyskać techniczne wsparcie dla klientów bankowości elektronicznej, należy dzwonić pod numer:
- 0801 601 607 – telefony stacjonarne,
- +48 (032) 357 00 10 – telefony stacjonarne i komórkowe.
Oddzielnie reklamacje
Klienci nie zawsze są zadowoleni z produktów i usług bankowych, nic więc dziwnego, że pragną złożyć reklamacje, a jeżeli to nie poskutkuje – odwołać się do wyższych instancji. ING Bank Śląski umożliwił swoim klientom taką możliwość i przydzielił w celach reklamacyjnych osobną infolinię. Jeżeli ktoś chce złożyć reklamację, powinien dzwonić pod numer:
- 0 800 163 012 – telefony stacjonarne,
- +48 (032) 357 00 62 – telefony stacjonarne i komórkowe.
Wszystko dla klienta i pod klienta
Taką zasadę wyznaje się w ING Banku Śląskim, i taką strategię bank przyjął. Z pewnością nie wszystko udaje się zrealizować, bowiem każdy klient jest inny i trudno dopasować ofertę banku do każdego z nich. Mimo to, jeżeli prześledzimy ofertę produktów i usług banku, łatwo dostrzeżemy jego starania, aby jak najlepiej dostosować ofertę do potrzeb poszczególnych grup klientów. Często się to ING Bankowi Śląskiemu udaje.