Infolinia Bank BPS

13 sierpnia
17:48 2017

Banki zapewniają, że najważniejszy jest dla nich kontakt z klientami, ponieważ tylko w ten sposób mogą funkcjonować. Do takich kontaktów służą infolinie. Sprawdź numer kontaktowy do Banku BPS.

Opinie klientów na temat produktów i usług bankowych są dla banków najważniejsze – tak przynajmniej przekonują banki. Z praktyki wiemy, że bywa z tym różnie. Czy Bank BPS stara się o dobry kontakt z klientami i czy infolinie tego banku spełniają swoje zadanie?

Infolinie banków są potrzebne

Trzeba podkreślić, że kontakt z konsultantami infolinii jest utrudniony ze względu na kłopoty z połączeniami. Chodzi po prostu o czas oczekiwania. Jeden numer infolinii czy nawet kilka dostępnych numerów i natłok klientów starających się połączyć z konsultantami z pewnością nie zapewnia komfortu oczekującym. Bank daje jednak szansę na kontakt z Biurem Obsługi Klientów, a także na zastrzeżenie utraconych kart płatniczych. BPS ma dobrze rozwinięty system kontaktu ze swoimi klientami. Każdy klient tego banku powinien znać najważniejsze numery infolinii.

Nie zawsze zadowoleni klienci

Żaden bank nie jest w stanie zapewnić produktów i usług, które zadowolą wszystkich klientów. Zawsze znajdą się osoby niezadowolone z oferty bankowej. W Banku BPS również, dlatego zachęca on swoich klientów do składania reklamacji w kilku formach:

  • telefonicznej, za pośrednictwem infolinii;
  • elektronicznej, za pomocą formularza zakładki „Kontakt”;
  • pisemnie, poprzez wysłanie listu na adres banku: BPS S.A., 00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 81;
  • osobiście, w placówkach tego banku.

Infolinie Banku BPS przeznaczone dla klientów

Infolinie Banku BPS dostępne są całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Każdy, kto chce skontaktować się telefonicznie z bankiem, powinien dzwonić pod następujące numery telefoniczne:

  • 0 801 321 456 (opłata wg taryfy operatora);
  • (+48) 86 215 50 00 (telefony komórkowe i zagraniczne);
  • faks: (+48) 215 50 01.

Istnieją osobne infolinie przeznaczone do zastrzegania kart płatniczych, mianowicie:

  • 0 801 321 456 (opłata wg taryfy operatora);
  • (+48) 86 215 50 50 (telefony komórkowe i zagraniczne);
  • (+48) 828 828 828 (Ogólnopolski System Zastrzegania kart z telefonów komórkowych, stacjonarnych i zagranicznych);
  • faks: (+48) 86 215 50 51.

Kontakt e-mailowy

Konta internetowe, kredyty przez Internet, serwisy elektroniczne i kontakt elektroniczny… Teraz niemal wszystkie banki dysponują adresami e-mailowymi, za pośrednictwem których można kontaktować się z bankiem. W przypadku Banku BPS adres e-mailowy przeznaczony do kontaktu to: kontakt@bankbps.pl. Jeżeli ktoś ma na przykład problem z połączeniami telefonicznymi z infolinią, może wykorzystać kontakt elektroniczny.

Gdy reklamacja nie pomaga

  • Często zdarza się, że w sprawach spornych z bankiem reklamacje nie pomagają. Banki niechętnie przyznają się do winy, a klienci nierzadko nie mają ochoty dochodzić swoich praw, wychodząc z założenia, że z bankami nie wygrają. Większość klientów już wie, że jeżeli reklamacje nie pomagają, mogą skierować sprawę do arbitrażu bankowego. Klienci Banku BPS mogą swoje zażalenie kierować do:
  • Arbitra Bankowego, ale tylko do kwoty 8 tys. zł,
  • Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego,
  • Sądu Powszechnego na drodze postępowania cywilnego,
  • miejskich i powiatowych rzeczników konsumenta,
  • Rzecznika Ubezpieczonych, jeżeli sprawy dotyczą ubezpieczeń.